Informacja dotycząca dziennika i nowej aplikacji.
W odpowiedzi na dalej pojawiające się zapytania dotyczące odpłatności za korzystanie z dziennika elektronicznego informujemy, że dostęp do Dziennika VULCAN dla Rodziców i Uczniów pozostaje BEZPŁATNY. Rodzice i Uczniowie mają bezpłatny dostęp do wszystkich danych i funkcji Dziennika VULCAN POPRZEZ PRZEGLĄDARKĘ INTERNETOWĄ na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer, tablet, smartfon), mają dostęp do ocen, frekwencji, uwag, planu lekcji. Mają możliwość wymiany wiadomości z pracownikami szkoły a także usprawiedliwienia nieobecności.
Podczas aktualizacji dostępu trzeba wybrać typ konta – zwykłe lub konto eduVULCAN. Obydwa konta są DARMOWE. Konto zwykłe zapewnia dostęp do dziennika tylko za pomocą przeglądarki (bez możliwości korzystania z aplikacji w smartfonie) oraz wymaga oddzielnego logowania dla każdego z dzieci. Konto eduVulcan pozwala m.in. zobaczyć każde z dzieci przy jednym logowaniu a także ma możliwość korzystania z nowej aplikacji na smartfon eduVulcan. JEDNOCZEŚNIE można korzystać tylko z JEDNEGO TYPU konta (albo konto eduVULCAN, albo konto zwykłe). Możliwa jest jednak zmiana jednego typu konta na inny.
Dotychczasowa aplikacja Dzienniczek Vulcan została wycofana i od tego roku została wprowadzona nowa aplikacja eduVulcan. Jest BEZPŁATNA, ale posiada usługi PODSTAWOWE I ROZSZERZONE. Usługi podstawowe są bezpłatne (frekwencja, sprawdziany, zadania domowe, oceny, kalendarz z planem lekcji). Płatne do 1 listopada będą natomiast usługi DODATKOWE W APLIKACJI: powiadomienia PUSH, usprawiedliwienia bezpośrednio z aplikacji, moduł wiadomości w aplikacji, widżety w systemie Android.